Not resolved
1.5
Details
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
0 comments

I have never been more disappointed with a membership as I am with YouFit at Midlothian VA location.When I originally joined I also had my boyfriend join.

Plus my son & his wife joined. My sister joined and somehow (without my approval) she was put onto my membership as a joint account. I never got any such free month for any referrals and I had to request my sister be removed from my account. Now I see you have charged my membership an annual fee of $39.99 plus the monthly fee of $10.

So I am paying $79.98 maintenance for 365 day membership….hummm I came in today to cancel my membership, signed something to cancel and now being told you can’t cancel until I give you a credit card. WHAT?

You charged my account without my knowledge and now you are asking for permission to charge $10 to cancel.I truly wish I would have looked into YouFit reviews before joining your club.

Review about: Youfit Health Clubs Membership.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $40.

Preferred solution: Let the company propose a solution.

I didn't like: Manager argumentative and yelled at me from the parking lot.

Had an Experience with Youfit Health Clubs?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like